Wymagane dokumenty: |
Pisemny wniosek zainteresowanego. |
Opłaty: |
Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia 21 zł. Opłatę uiszcza się w kasie tut. Urzędu Gminy lub w banku na rachunek Urzędu Gminy Wądroże Wielkie.
Konto Gminy Wądroże Wielkie nr 91 1320 1999 2336 6129 2000 0002 |
Miejsce złożenia dokumentów: |
Sekretariat Urzędu Gminy lub Referat Finansowy, Planowania i Budżetu. |
Sprawę załatwia: |
Bogusława Garbera Inspektor ds. księgowości podatkowej |
Termin załatwienia: |
7 dni od daty złożenia wniosku. |
Tryb odwoławczy: |
W przypadku wydania postanowienia w sprawie odmowy wydania zaświadczenia wnioskodawcy przysługuje prawo złożenia zażalenia w ciągu 7 dni od dnia doręczenia postanowienia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Legnicy za pośrednictwem Wójta Gminy Wądroże Wielkie. |
Podstawa prawna: |
Art. 306e ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz.613 z późn. zm.). |
Uwagi: |
Wniosek powinien zawierać numer identyfikacji podatkowej NIP/PESEL osoby ubiegającej się o wydanie zaświadczenia oraz datę urodzenia wnioskodawcy. |
Sporządziła: – Anna Kąkol Inspektor ds. wymiaru podatków |
Wądroże Wielkie 64
59-430 Wądroże Wielkie
tel.: +48 (76) 887 43 23
fax: +48 (76) 887 43 25
e-mail: urzad@wadrozewielkie.pl
Urząd Gminy czynny jest
poniedziałek 07:00-17:00
wtorek - piątek 07:30-15:00
NIP Urząd Gminy Wądroże Wielkie: 695-10-01-309
REGON Urząd Gminy Wądroże Wielkie: 000548436
NIP Gminy Wądroże Wielkie: 695-14-00-825
REGON Gminy Wądroże Wielkie: 390647430
Numery rachunku bankowego
Bank Spółdzielczy w Jaworze
83 8647 1020 0215 0840 2000 0001